Friday, June 3, 2011

Chrysanthemum Tea With Goji Berries


Salam di Hari Jumaat di bulan Rejab.

Hari ni ramai juga yang berpuasa Bulan Rejab kan....
Dari semalam saya rasa tak berapa sihat, badan terasa lemah saja. Mata rasa macam layu nak lena..... Alangkah bestnya kalau boleh balik rumah...

Oleh itu secara automatiknya saya tak masak semalam. Macam cari alasan tak nak masak je.....
Frankly speaking, ada la juga terselit sikit sikit niat nak ngelak dari masuk dapur tu. Jadi hari takdelah menu untuk ditayangkan kat sini.

Sebagai pencuci mata untuk hari ni, saya letak gambar teh kekwa dengan keichi. Selamat berhujung minggu buat semua dan kepada yang merancang untuk cuti cuti Malaysia, Selamat bercuti dan berhati hati di Jalanraya.

6 comments :

ijayuji said...

Salam kak! kita suke minum teh ssh nak eja niii tp goji berry ni tak pernah rasa :D

kasihredha said...

suka singgah sini..tengok pics..cantik :)
Boleh akak tahu...guna kamera apa ye?

hazila said...

Ika,
Goji berries tu tak tau rasa apa sebab akak tak makan. Cuma extract dia ada dalam tea tu. Mungkin bagus untuk kesihatan kot.

hazila said...

Kasehredha,
Thanks kak. Saya guna Canon EOS 500D dengan macro lens 60mm 2.0

Amie said...

assalamualaikum,
buah goji mmg terkenal dlm masakan cina, byk khasiatnya...

Adzriel @ Liza AB said...

nikmatnya..