Sunday, April 26, 2009

Bandung Cincau

Cuaca panas betul sejak kebelakangan ni. Panas hingga terasa membakar kulit. Itu juga yang membuatkan terasa malas sangat nak masuk dapur. Tapi hari ni cuti, kena juga memasak untuk mengisi perut orang yang ada kat rumah ni. Sambil memasak tu mari kita pekena air bandung cincau, sejuk jer mengalir lalu tekak ke perut.......

2 comments :

jus call me ida.. said...

sedapnyaa nampak....lagi2 waktu cuaca panas2 macam sekarang ni..

hazila said...

Cuaca panas sangat. Yang paling byk minum air. Tapi byk ais pun tak bagus juga kan.....