Saturday, February 6, 2010

Alahai Sibuknya.....


Dua tiga hari ni sibuk sangat.....

Sibuk sangat sampai tak sempat nak masak apa apa pun. Keluar pagi dan sampai rumah dah hampir pukul 9 malam. Uishhh tak kuasa teman nak memasak lagi. Semua main bungkus je. Hari ni pun tak masak. Tadi beli nasi dagang, nak jamu kawan kawan yg datang ke rimah maya saya ni. Yelah kan, dah 2 hari asyik jamu tetamu dengan pulut kuning yg dah basi tu. nanti sakit perut la pulak.

2 comments :

Uncle Lee said...

Hello Hazila, wow! This dish looks fantastic, can practically get the lovely scent of that sambal.
Ada lagi ke? Ha ha.
Have a nice day, Lee.

hazila said...

Hi Uncle lee,
hehehe...I;m so sorry coz sudah habis. Just bought 1 packet for me.