Wednesday, February 3, 2010

Cekodok Labu


Pagi ni breakfast dengan cekodok je...

Mula mula ingatkan nak buat pengat labu, rebus labu lepas tu tiba tiba mood jadi malas pulak. Jadi ambik labu simpan dalam peti ais. Pagi ni terfikir nak buat cekodok. Maka terhasillah cekodok labu untuk breakfast...

10 comments :

ijan said...

kite dulu time takde labu teringin nk buat pie la ape la.. bila musim labu jeling2 je tak beli pon... heheh... wat cekodok gini mesti best gak nie.

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...saya tak penah lagi buat cekodok labu....kalau anak2 saya sebut cekodok tu cekatak.....hehehe

Uda said...

tak pernah buat lagik.. tentu sedap rasanya kan.. tapi buat masa ni tak leh makan labu lagik.. kena berpantang dulu..

Watierman, rmanbkr said...

Akak tak pernah wat lagi ni..Alahai comel munggil nya cekodok dia!!!

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Zila...
Ni baru first time dengar cekodok labu...He he he...len kali boleh cuba buat gak ni....

hazila said...

Ijan,
Akak peminat labu. Buat kuih atau sayur pun suka.

hazila said...

Alimaz.
WS. hehehe suka suka diorang tukar jadi cekatak.

hazila said...

Uda,
Labu sejuk ye? Kalau kena pantang baik pantang dulu.

hazila said...

Kak watie,
Akhirnya menjadi juga cekodok yg ala ala bulat.

hazila said...

Sue,
Ala main hantam saja labu. Itu yg jadi cekodok labu tu...