Thursday, May 5, 2011

Colek Jambu Air


Rentetan dari gambar semalam.....

Balik semalam, selongkar peti doraemon cari sos rojak Mak Bee ke manalah tau ada tersembunyi kat celah celah barang lain. Tapi takde, jadi kena cari alternative lain. Maka berdentam berdentum bunyi lesung batu.....

Tapi tersalah estimate...

Masuk lebih cili padi, konon kononnya nak extra berapi.
Hambik!!!!! 
Rasa nak melecur juga lidah dibuatnya.

10 comments :

Wanieyra said...

Salam...

hi! buat kita terliur je pagi2 ni...hehehehe. teringat waktu kecik2 dulu, selalu dok atas pokok bila nak makan jambu ni...sekarang, nak tgk pokok ni pun dah tak de...

Mas said...

aarrgghh..tidakkkk...
ambik secucuk, coleh sikit...cabuttt

Mas said...

aarrgghh..tidakkkk...
ambik secucuk, coleh sikit...cabuttt

nuwairani ismail said...

wah! feveret nuni!

Ayu said...

Assalam zila, kecurnya tengok jambu niiii...tak boleh tahan lah telan air liur gulp..

pB said...

ada pauh ringan lagi mengancam

KhaiZa said...

kecur air liur. ditambah pulak dgn colek yg power tu... mau berasap telinga dibuatnyer...

nur easy said...

jambu ni takda cicah pun sedap kan..;)

nba-Nur said...

Salam.. Sedapnya jambu air tu.. Memang buat kami semua terliur..

Amanda Sasha said...

sedapnyaaa~ aiyak.kena beli ni!