Wednesday, May 11, 2011

Peminat Tegar!!!!!


Tergoda tak?

Beberapa hari yang lepas, saya terbaca satu komen dari seorang pengunjung yang tidak bernama. Dia ada tanya " Adakah saya ni peminat tegar buah Mangga?"

Agaknya dia nampak banyak juga entry yang berasaskan mangga kot. Saya selalu buat entry pasal kerabu mangga, jus mangga, lassi mangga, puding mangga dan juga buah mangga.

Khas untuk beliau, saya letak entry buah mangga ni. Please enjoy looking to those juicy and sweet mangos.

And  yes,
I am a big fan of Mango.....

13 comments :

cik cek said...

he he...kak cek suka makan buah mangga...cuma malasnya nak kopek buah manggga...he he teruk betul kak cek ni kan...makan je nak...:)

KuNanGKuNanG said...

aduh...nampak gambar pun dah terliur..he3

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

uwaaa x aciiiiii
nak mango gakkkk
nk cr kt mana nie :(

nur easy said...

sungguh enak dimakan begitu saja..;)

pB said...

suka makan pauh emas hitam....

Aisyuhada said...

sedapnya..terliur.. teringat mangga muda dalam fridge kat rumah..balik ni nak makan cicah garam belacan.. :)

hazila said...

cik cek,
sama la dgn my husband. Dia tau mangga tu boleh terus masuk mulut...

hazila said...

KuNang KuNang
masih belajar nak bagi gambar lagi mengancam....

hazila said...

Lady,
Ala siannya dia. Kat Japan mahal kan buah mangga.

hazila said...

nur easy,
Betul tu, kalau malas nak buat desert atau jus, terus makan cam tu je. Sedappp.....

hazila said...

pB,
Saya suka semua jenis mangga. Especially kalau free... hehehehe

hazila said...

Aisyuhada,
Mangga muda cicah garam belacan memang sedap....

Adzriel @ Liza AB said...

liza pun suka sgt mangga masak.