Thursday, March 4, 2010

Kerabu Pucuk Paku


Dah banyak kali buat kerabu ni. Jadi kalau teringin nak mencuba, boleh selak almari saya kat sebelah ye...
Selalu saya celr dulu taugeh tu, tapi kali ni saya masukkan taugeh mentah. Sebenarnya saya terlupa beli, masa nak buat baru perasan taugeh tak ada. Nasib baik my husband belm balik, so call minta dia tolong belikan. Sampai je terus cuci dan masukkan dalam kerabu. Ok lah kan, kira makanan berkhasiat.

3 comments :

pB said...

mudah

tapi

sungguh menyelerakan

Noorma Ismail said...

sedapnyer..lama dh tak buat, lagi lama plak tak makan...sbb kaum kerabat kat umah ni tak suka makan segala kerabu ni...huhuhu...

Yat Maria said...

slm zila..

confirm kalau I buat, I sorang jer yg makan..budak2 jgn cakap la..punya la liat nak suro mkn kerabu ni..bila i bilang kerabu, they will say anting2...haiz!!

yat