Tuesday, March 9, 2010

It's My Birthday!!!!!!


Gambar pinjam kat encik google

Hari ni bertambah satu lagi angka kat belakang. Alhamdulillah sebab masih diberi kesempatan untuk menyambut hari lahir untuk ke sekian kalinya. Kata orang apa ada pada angka..... tapi angka juga menunjukkan kematangan. Semoga hari mendatang membawa seribu makna......, seribu rahmat........

17 comments :

Sheila Shafea said...

salam selamat ulang tahun kelahiran
semoga di pjgkan umur, murah rezeki serta kesihatan yg baik..mudahhan ape yg kita lalui di muka bumi ini di berkati olehNy Amin...nak nyanyi sikit lah...Happy B'day 2 u.. 3x

Eta said...

Happy birthday and many happy return!!!

Yat Maria said...

Salam Zila,

Happy happy birthday, dear..
Semoga panjang umur, murah rezeki, good health & much happiness ya ;)

Enjoy yr day!

Yat

K.Nor said...

happy birthday zila.. mudah2an dipanjangkan umur dan dilimpahkan rahmat dan keberkatan dlm kehidupan didunia dn di akhirat serta diberikan kesihatan yg terbaik.. nak kek! :)

Chik Mimi said...

Happy birthday zila semoga sentiasa dilindungi & diberkati,murah rezeki .Aminnn,psttt dapat hadiah apa?

Fiza Nordin said...

slamat ari jadi akak...moga akak panjang umo,murah rejeki,bahagia gembira bersama orang2 tercayang....

Bitter Sweet said...

happy birthday zila ;)

NJ said...

Salam zila
Allah selamat kan kamu 5x
Semoga hari ini menjadi hari yg ceria tuk zila..semoga dpjg kan umur dmurahkan rezeki juga diberi kesihatan yg baik dan bahagia dgn cik abg sayang tu..

HomeKreation said...

Selamat Hari Lahir Zila. Semuga angka2 tu akn terus meningkat di masa hadapan (panjang umur lah maksud nya...) & di berkati Allah dalam apa jua aktiviti dan hajat.

Shida said...

happy birthday kak hazila..
semoga dimurahkan rezeki selalu hendaknyer dan berbahagia disamping family tercinta..amin..

ann-dehouzze.... said...

happy birthday kak hazila,semoga Allah memberkati umur akak dan dimurahkan rezeki selalu..amin..:D

♥LOVE2COOK♥ said...

Happy Birthday to U, kakHazila!!!

May lots of peace, happiness and good luck be upon U! ;)

So, what's special today??? A candle light dinner??? :D

pB said...

May u grow to be toothless!


hi hi hi hi


Selamat Hari Lahirrrrr

Watierman, rmanbkr said...

Salam Selamat hari Lahir Dik....Moga apa yang dihajatkan...akan termakbul...dan sentiasa dirahmati hidupmu Dik....berbahagia hingga ke hujung nyawa....Amin! ...Akak masih sibuk...layan Hubby yg baru balik semalam...!

Ummi said...

Hazila..Happy Birthday..semoga diberikan rezeki yang dihajatkan juga...moga murah rezeki melimpah ruah...moga maintain ayu..hehe, waaah dah dpt duit cik abang bg, xpalah pi beli sendiri hadiah, lg puashati kan..!!

Kmal said...

Happy Belated B'day dari kmal..maaf terlewat wish.. moga sentiasa sihat dan berbahagia ye dik..

B'daya anak kmal Aiman 7hb Mac tp intenet punya prob..smp skrag tak leh letak submit entry bday aiman kat FP.

hana said...

eh! ketinggalan ketapi daaaa... epi belated besday kak! moga murah rezeki pjg umur yer! ceria2 selaluuuuu! :)