Thursday, March 18, 2010

Almond Puff


Sehari dua ni mood saya tak begitu baik. Entah lah..... macam macam rasa ada. Marah, geram, bengang bercampur aduk dan menyesakkan dada saya.

Oh No! Jangan salah sangka, saya bukan bergaduh dengan dengan my husband. Tapi ada seseorang yang menyebabkan mood saya merudum macam saham jatuh menjunam. Bila mood takde, secara automatik saya malas nak masak apatah lagi nak menonggeng untuk mengambil gambar.

Tapi kalau takde entry hari ni dah 2 hari saya tak update blog ni. Sian kat kawan kawan yang datang bertandang, asyik makan ais sagat tu je. Nanti beku la pulak kan. So saya rajinkan sikit je, buat Almond Puff ni. Resepi asal kat sini. Tapi cam biasalah kan, ada je pepandai nak ubah. Instead of guna roti saya guna puff pastry.Nak ambil gambar pun malas nak beria ia sangat. sorrylah kalau gambar sedikit blur sama blur dengan otak saya sekarang.

1 comment :

MamaFaMi said...

There are days bila kita rasa down dan kalau ada pulak insan-insan yang memeningkan kepala, lagilah tambah tension kan Hazila... hope all will go well with you...