Thursday, March 25, 2010

Roti Jala Inti Sardin


Breakfast hari ni, saya buat Roti Jala Berintikan Sardin.

Resepi roti jala sama je seperti yang sebelum sebelum ni. Lepas tu masak sambal sardin, ambil isinya dan lecek biar hancur. Isi inti masa nak gulungkan roti jala tu. Jadi tak perlu buat kari ayam.

9 comments :

Watierman, rmanbkr said...

Zila....pandai goda Akak erk....terasa betoi inti sardin tu....nak buat jujak lah....karang2 ke esok2 ke...hehehe...sementara tu..Akak ambik segulung dulu kat sini boleh!!

fuzidss said...

senang je kan ngap jee terus he he

pB said...

salam


cantik roti jala tu ...

ada acuan khas ker ?

TREAT AND TRICK said...

Salam Hazila, kak dtg nak sarapan dgn roti jala yg cun tu boleh?

hazila said...

Kak watie,
Jemput kak. Jgn kan seketoi, 2 pun takpa.

hazila said...

Fuzidss,
hehehehe...ada lebihan sambal sardin malam tadi. Roti takdelah pulak.

hazila said...

pB,
pakai botol mayonis yg lubang 3.

hazila said...

Traet & trick,
hehehehe...boleh kak. Meh la sini.

Norliza Samsudin said...

Kreatif sungguh!! pakai acuan aper ni...