Wednesday, March 24, 2010

Kegilaan Terbaru....


Semenjak dua menjak ni my husband gila nak pukul bola. Boleh dikatakan hari hari dia akan ke driving range di sebelah pagi. Dan saya akan jadi mangsanya bila sampai hujung minggu.


Sabtu dan Ahad, lepas pukul 6 ptg, saya dengan terpaksa rela, kena ikut dia. Kenapa terpaksa rela?, yelah kalau tak rela, nanti bila saya minta nak beli apa apa, banyak pula rintangannya. Lebih baik ikut je....



Ala, bukannya teror pun main, sekadar nak beriadah dan mengeluarkan peluh.




So, akak yang bam bam duduk kat kerusi sambil tengok orang kiri dan kanan. Yang paling tension bila kena suruh pukul bola juga. Maka banyaklah adegan yang tak sepatutnya berlaku. Kelepak kelepuk bunyi bola tu kena pukul. Belum lagi yg meleret dan masuk longkang. Oh ya, sebabkan my husband dah addicted, dia dengan relanya membeli satu set golf untuk saya. Esok, kalau saya dah terer, boleh masuk tournament, lawan dengan Michele Wee ye......

4 comments :

kucingorengemok said...

wah, ingat ikut je... siap ada set sendiri! kagum kita, hehe

Fiza Nordin said...

beshnye...kite tingin gak nak main 'lepok2' bola kecit ni tp mmg tak merase le...dah ade peluang tu, pupuk2lah semangat kak...mane tau masin mulut,betul2 masuk tournement...eheheee

Watierman said...

Akak kalau yang miniature golf tu pernah main dulu2 masa study....memang best....kalau yg kat Golf Club tu tak pernah lah lagi!...mesti best jugak tu!

pB said...

nak minta aBear beli Canon 40D jugak ler ....

he he he