Friday, August 26, 2011

Hamper Lagi


Salam Jumaat buat semua,


Kebanyakkan dari kita, hari ini ialah hari terakhir bekerja sebelum bercuti panjang sempena Hari Raya Aidil Fitri. Saya dengan rendah diri ingin memohon maaf pada semua andai ada tulisan saya atau komen saya yang mengguris hati anda semua. Kadang kala sebagai manusia biasa, saya terlepas pandang kesilapan sendiri. 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
buat semua muslimin dan muslimat.

Kepada semua yang memandu pulang ke kampung halaman, selamat memandu dan berhati hati di jalan raya. Semoga perjalanan kita selamat sampai ke destinasi.

Hari ini dapat lagi satu hamper, tapi yang ini my husband punya. Selalunya chochalate tu yang akan habis dulu. Yang lain lain tu lambat sikit, maklumlah tak ada orang nak berebut dengan saya.

4 comments :

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

bertuah nyer badan dapat hamper lagik
uwaaa byk nyer FR akak dapat fav tue...

Amie said...

haiya....dapat hamper lo.... ada FR tu buat terliuq....

Rozita said...

Bestnye dapat hamper besar....Selamat hari raya

Gee® said...

Selamat Hr Raya Zila...