Thursday, January 7, 2010

Cekodok Pisang


Pagi ni cuma buat cekodok pisang untuk breakfast.

Saya ni memang tak pass kalau buat cekodok. Tak nak jadi bula bulat cekodok tu. Leper je cam tak cukup tepung.

9 comments :

Alimaz-Kembara Terasing said...

hujan2 habis nih cekodak nih...

LOVE2COOK said...

Hehehe..biasalah Kak. Klu Love buat, garing plak kat luar! kekeke ;)

Anyways, ur cekodok looks yummy still! I want! ;)

Sue @ Nenie said...

Selamat pg kak...

Wah bekpes kite samalah ari ni, bezanya akak goreng kak rumah tapi saya tunjuk² kat kedai..ha ha ha ha

Watierman said...

Bulat tak penting sangat...yang penting sodap!!

Ernie said...

sedapnya kak.... makan panas-panas memang classs

idayusof. said...

Sedapnyer.Makan panas2 lagi sedap.

Hezrin Ahmad said...

ada lagi x... kang sebelum pegi kelas leh singgah...hehe

Teika Kawashi said...

Ok per..cekodok pun sedap tau..I memang x pandai buat cekodok pisang. Buat2 x sedap..Kalau makan cekodok org buat, sedap je..

hazila said...

Alimaz - memang pun, walau cekodok tu tak cun.

Love - Selalu tu garing juga tapi nanti keras pulak. Sedap makan lembik sikit.

Sue - Akak tak sempat nak tunjuk sebab malas nak berhenti.

Kak watie - betul tu kak. Yg penting sedap kat tekak kan.

Ernie - Itu yg buat sendiri sebab suka makan panas panas.

Idayusof - jgn sampai melecur lidah sudahlah ye.

Hezrin - kalau waktu tu tinggal piring kosong je lah.

Teika - hehehehe---yg org buat walaupun cekodok memang sedap kat tekak. Saya pun selalu cam tu.