Saturday, October 24, 2009

Baru Sampai.......

Baru je sampai di rumah dari Jalan Jalan Cari Makan kat Melaka. Punyalah bagus, plan nak pergi lain, tapi end up kat Melaka pulak. Lepas tu balik hari, punyalah letih. Esok saya upload gambar sebab sekarang letih dan mengantukkkkkkk........

6 comments :

Noorhodza said...

Salam zila... akak pun baru balik dpd melaka tadi kul 11:30 malam.. heheheh sama2 ler kita.. mcm biasa makan ikan bakar kat umbai & jalan2 kat tesco...

blogresipi said...

Jauhnye akak jalan2 cari makan... makan ape lah tu kat melaka :).. psst, akak, kite mai kopipes resipi puding laici kat bawah sinun tau. dah buat dah..syedappp.. tenkiu :)

geraugebang said...

amboi, merayau ke melaka nampak.Melawat Kota A famosa ke?

hazila said...

Kak Nor,
Kami pun makan kat Umbai gak.

hazila said...

Ijan,
ala makan seafood, macam la kat Shah alam dah habis seafood kan...

hazila said...

Kak Gerau,
hehehehe....pergi makan je kak, lepas tu balik semula.