Thursday, October 22, 2009

Tom Yum Udang

Minggu ni, minggu udang. So kalau ada yang dah juling biji mata tengok udang, sila tutup mata ye... Semalam saya cuma masak tom yum udang, pening kepala memikirkan apa yang nak masak. Saya cuma gunakana kiub tom yum. Yang lain tu semua main campak dalam periuk je.




Tekak terasa nak makan dessert tapi otak cakap, ko tu tengah malas, takyah buat apa apalah. Tapi tekak tetap nak makan juga jadi saya makan ais krim je lah. Tapi ais krim tu bukan saya buat ye...

2 comments :

blogresipi said...

Lama tak buat tom yam... teringin pulak tgk akak punye ni. ade cendawan tu kite suke.. letak byk2 pun takpe :)

hazila said...

ijan,
akak cuma letak cendawan je. Dulu selalu boh macam macam sayur.