Friday, October 16, 2009

Meh Makan Durian.......


Macam la beli durian satu bakul, nak ajak orang datang makan. Tiba tiba je hari ni terasa nak makan durian. Tadi singgah pasar, my husband belikan durian sebiji. Bukanlah nak makan beria ia sangat, cuma tekak ni terasa nak makan je.... alhamdulillah, isinya elok dan rasanya pun manis.

10 comments :

Pengasas said...

Salam Hazila,
Saya beli yang lelong sahaja. Hari ni, alhamdulillah, ada sebiji yang sungguh baik. Makan dua butir dah terasa cukup.

mama Tiara said...

baru je 2 hari yg lalu makan durian..hubby belikan 3 biji..isinya plak besaq2..anak2 tak nak makan. hubby mkn sikit je..aduiii ..sampai muak nak makan..

geraugebang said...

wo wo wo, sedap tu. cukup ke sebiji?

Ibu n Abah said...

Salam zila,
nasib baik beli tak kena tipu, sedaplah...
dah nak kena tipu, depan kita dia kopek nampak elok, bawa balik, busuk...
selalunya kalau nak sangat, beli dan makan disitu, jangan bawa pulang.

Watierman said...

Sambil menutup hidung....huhuhu napelah aku masuk sini...!!!

hazila said...

Pengasas,
Saya pun selalu beli yg murah je. Sometimes ok, sometimes tak elok.

hazila said...

Mama Tiara,
Saya dan suami bukan peminat durian tegar. So selalu beli sebiji je....

hazila said...

Kak Gerau,
Sebiji pun tak habis. Masih ada lagi dalam icebox. Sorang makan seulas 2 je.

hazila said...

Ibu & Abah,
Sebelum ni dah beli, masa dia tebuk tu nampak ok. Bila balik rumah buah tu dah masam.

hazila said...

Kak Watie,
Oh lupa akak tak makan durian ye....