Wednesday, October 14, 2009

Jus Buah Naga

Kita minum dulu!!!!!!!

Tadi sebelum balik rumah, singgah pasaraya, ingat nak beli something untuk breakfast esok. Incase tiba tiba malas nak buat breakfast. Lain yg nak beli, lain yg dibeli. Nampak buah naga ni cam sedap je, jadi saya beli 2 biji. Buah jus separuh saja, yang lebih tu nak makn cam tu je.

4 comments :

Bitter Sweet said...

buah naga ni kalau dpt yg manis giler, mmg sedap la sgt dimakan begitu saja..sebiji pun rasa cam alah dh abis ke, x sedar ;)

hazila said...

Nasib baik kena yg manis. Tapi habis jari bertukar color.

blogresipi said...

huish kaler dia.. mengancam!!!

hazila said...

Kaler dia cam api naga tak?