Wednesday, October 21, 2009

Menu Hari Isnin




Semalam sibuk sangat dan bila petang nak masuk entry, line internet pulak buat hal. Berjanggut tunggu nak upload gambar tapi lastly failed to upload. Sakit sungguh jiwaku ini...

12 comments :

Watierman said...

Janggut yg tumbuh tu dah cukur belum...???Wah smooties tu...mak aii goyang iman!!!wah udang tu bersimpuh seksi gitu....dan ikan yang terbaring manja...syahdu....
kadang2 ternet buat n3 kita tertunggak kan!!!

LOVE said...

I'm coming to ur hse rite now...plan nak gi umah KakWatie gak! hihihi ;)

Ernie said...

sedapnya...

Alimaz-Kembara Terasing said...

rasberry smotothie....cedapnyer...

PUTERA2PUTERI said...

zilaaaaaaaa...ko ni x aci la tayang udang yg besau tu....ayaq tu sedapnya....mmmm sejuknya masuk tekak ni.....

hazila said...

Kak Watie,
Nak cukuq janggut pun tak boleh sebab pisau cukuq tumpui. Tu yg dok pikiaq nak POTONG je....

hazila said...

LOVE,
Wah mesti best celebrate Diwali ni.

hazila said...

Ernie,
hehehehe...yum yum yum.

hazila said...

Alimaz,
Rasberry tu mahai sungguh. Cinonet je dah RM17. Ada la 20 biji kot.

hazila said...

Ieta,
saja nak bagi sapa yg masuk sini meleleh.....

K.Nor said...

eh.. siap tumbuh janggut ke zila.. hihi..

hazila said...

Kak Nor,
hehehe....terlebih hormon la kak.