Wednesday, October 7, 2009

Kerenah anak anak sedara.....

Anak sedara No 2 dan 3

Anak sedara No4

Setiap kali anak anak sedara saya dari Terengganu datang, mesti diorang nak ajak pergi Shah Alam Wetworld. Entah apa yang seronok sangat tak taulah..... Sampai sampai je diorang dah sibuk membodek my husband ajak pergi main papan loncong air. (papan luncur air). So dari pagi diorang asyik tanya saya je bila nak pergi, setiap kali tu juga saya cakap nantilah bila semua kawan kawan maklong dah balik. Sebab dah byk kali diorang tanya saya asyik berdalih je, anak sedara yg no 2 tu siap tulis surat cinta kat saya. Yang jadi posmen tu anak sedara yang no 3.

Inilah surat yg dia tulis bagi kat saya. Memang pekat loghat Terengganu.....

3 comments :

Ibu n Abah said...

Ye la mak long,
Nak tunggu sampai pukl berape nak pegi main air tu?...
Ingatkan anak akak aje yang hantar surat cinta kat akak...

hazila said...

Maklong pun asyik dok postponed dari pukul 3 ke pukul 4. Lepas tu pukul 5 pulak. Mau tak bengang je budak budak tu....

blogresipi said...

Hahahahaha... pandai betul budak2 tue.. siap ade surat cinta lagi.kira pos laju lah nie...hehe