Wednesday, November 18, 2009

Asam Pedas Ikan Sembilang


Dinner malam tadi saya masak Asam Pedas Ikan Sembilang. Dah lama juga tak buat asam pedas ni. Apalagi, bertambah tambah la makan nasi.

4 comments :

NJ said...

salam zila
perghh kena asam pedas ikan sembilang ni dgn nasi hangat..terangkat la makan..mesti tambah 2 pinggan ni...hancuss kalau akak yg nak diet ni konon la kan..hahaha

hazila said...

kak NJ,
hehehe ..saya ni asyik dok niat je nak diet. Tapi bila dah masak, alahai rginya tak makan.

blogresipi said...

Kalau asam pedas ni, tak cukup satu mangkuk tu kak.. saya nak mintak tambah tau!hehe

hazila said...

Ijan,
sila sila.... kat rumah ni layan diri.