Tuesday, November 24, 2009

Nasi Lemak Bungkus

Pagi tadi makan nasi lemak bungkus. Bukan saya buat atau beli tapi ada staff yang belanja. Bak kata org, musuh jangan dicari, rezeki jangan ditolak. Apalagi, jom la mamam sorang sesudu ye....

8 comments :

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam zila terima kasih jemput makan kenduri.....kalau dan kami pi no...sebab umahkami pun buat juga korban 27 nih....buat sikit2 saja....setumpuk ja.....nanti nakjemput mai kenduri umah 13 bulan 12 nih...kenduri kawen adik...bagi alamat nak hantaq kad....

bintangku said...

tak kan sebungkuih jer kot? cukop ka? :P

LOVE2COOK said...

Love pun suka sgt nasi lemak bungkus! Uhhhh...:)

hazila said...

Alimaz,
Ok takpe, kami buat 3 tompok. Tak buat kenduri byk pun. Nak sedekah daging je.

hazila said...

Bintangk,
cukup ar sebungkuih, kena diet la ni...

hazila said...

Love,
Kalau sambal sedap, nasi lemak akan lebih sedap. Tapi tak boleh ambil hari hari la....

Watierman said...

Dah kecik cam gitu ye saiz nasi lemak yg dijual...Akak dah lama tak beli...jadi jakun pulak!!..Boleh kenyang ke??

hazila said...

Kak watie,
Kalau bab kenyang, memang tak kenyang kak. Kalau saya kena beli, mau 2,3 bungkus baru cukup.