Friday, November 6, 2009

Udang Goreng Kunyit


Antara menu dinner tadi, Udang Goreng Kunyit. Saya beli udang yg kecil kecil tu, bila goreng cam ni, rasanya ranggup sikit berbanding kalau gunakan udang yang agak besar.

4 comments :

TintaCyber/DapurkuBerasap said...

udang kecil2 begini manis rasanya compare dgn yg besar..kat kuching udang kecil2 bgini dipanggil snek...makan masa panas2 sedappp...slurpppp...:)

Ernie said...

anak saya memang berhantu tengok udang...
asal balik sekolah je mesti tanya ibu ade masak udang tak hari ni hehe

hazila said...

Tintacyber,
Suami saya lebih sukakan udang kecil berbanding yg saiz XXL tu. Lebih manis katanya.

hazila said...

Ernie,
Udang mesti ada dalam menu setiap minggu. Kadang kala dah tak tau nak masak apa. Paling senang, goreng je la.